وبلاگ وبلاگ .

وبلاگ

ويژگي انواع قرنيز

​معرفي پاركت لمينت
پاركت لمينت يكي از محبوب ترين و بهترين كفپوش شناخته مي شود كه با توجه به ظاهر بسيار شيك و جذاب از طرفداران بسياري برخوردار مي باشد. اين محصول از تجمع چندين لايه چوب تشكيل شده است كه براي استفاده در سطوح مختلف از ساختمان مناسب مي باشد. پاركت لمينت تحت پروسه LAMINATION به هم وصل مي شود. پاركت لمينت لايه هاي مياني اين محصول از تخته هاي چوبي و ملامين مي باشد. از جمله مهمترين دلايل محبوبيت اين كفپوش در سال هاي اخير مي توان به قيمت ارزان، سهولت نصب و كيفيت بي نظير آن اشاره نمود. اين كفپوش در انواع مدل ها و طرح هاي مختلف طراحي و عرضه مي گردد كه هر يك از مدل هاي آن براي استفاده در زمينه هاي متنوع، مناسب مي باشد. انتخاب اين محصول براي اجرا در ساختمان هاي مسكوني با توجه به مزايايي كه داراست، از اهميت بسياري براي مخاطبان برخوردار مي باشد. همانطور كه ميدانيد پاركت لمينت نسل جديد از پاركت هاي چوبي طبيعي مي باشد كه با بهره مندي از تكنولوژي روز در بهترين كيفيت و كارايي طراحي و عرضه مي گردد. از جمله ويژگي هاي پاركت لمينت مي توان به موارد زير اشاره نمود:

عايق رطوبت و صدا
پشتيباني از سيستم گرمايش از كف ساختمان
امكان نصب سريع
قابليت جابجايي پس از نصب
نظافت راحت و كم دردسر
امكان شستشو و ضد آب بودن

ويژگي هاي قرنيز
قرنيز به همان نوارهايي كه در بخش هاي پاييني از ديوار و نزديك به كف ساختمان اجرا مي كنند، گفته مي شود. اين نوارها در انواع مختلف با كيفيت متنوعي قابل اجرا مي باشند. جنس قرنيز اغلب از چوب، ام دي اف، سنگ و گچ مي باشد. استفاده از اين محصول ساده در دور تا دور ديوارهاي ساختمان، نماي بسيار جذاب و لاكچري به وجود مي آورد. افراد مي توانند اين نوار ساده و در عين حال شيك را براي اجرا در ساختمان هاي مسكوني، اداري، تجاري، بيمارستان ها، فرودگاه ها، هتل ها و رستوران ها انتخاب كنند. اين حقيقت را نمي توان ناديده گرفت كه قرنيز ها در عين سادگي سبب ايجاد دكوراسيون بسيار چشم گير مي شود. قرنيز داراي كاربرد بسياري بوده و حتي زماني كه براي كف ساختمان از موكت يا سنگ استفاده شده باشد مي توان از انواع مدل هاي اين محصول مطابق با متريال كف ساختمان، در ديواره هاي محيط اجرا كرد. از جمله پرطرفدارترين انواع قرنيز مي توان به مدل پي وي سي و چوبي اشاره كرد. از مهمترين مسائل در انتخاب اين محصول براي ديواره هاي كف ساختمان، رنگ آن مي باشد. كه در اين راستا مي توان گفت انتخاب جنس و رنگ قرنيز اغلب به سليقه مخاطبان بستگي دارد. براي مثال برخي از افراد به دنبال اين هستند كه ميان رنگ قرنيز با كفپوش هارموني وجود داشته باشد به همين دليل رنگ قرنيز را مشابه كفپوش انتخاب مي كنند. در حالي كه برخي نيز اهميتي به اين موضوع نمي دهند و به دنبال شيك ترين و با كيفيت ترين محصول براي اجرا در ديواره هاي كف ساختمان هستند.

كاربرد ماربل شيت
ماربل شيت به عنوان يكي از پرطرفدارترين ديوارپوش ها در سال هاي اخير به شمار مي رود. اين ديوارپوش از دو مواد كه 30 درصد آن را پودر سنگ و 60 درصد ديگر را پي وي سي تشكيل مي دهد، طراحي شده است. در ساخت اين محصول از روكش هاي مختلفي استفاده مي شود. خريداران و علاقه مندان به اجراي ماربل شيت مي توانند بر اساس سليقه و پسند خود طرح چوبي يا سنگي اين محصول را در اولويت قرار دهند. با توجه به شباهت بسيار اين ديوارپوش به سنگ مرمر، توجه بسياري از مخاطبان را به خود جلب كرده است. ماربل شيت با انعكاس زيبايي هاي سنگ طبيعي مرمر، از جذابيت بي نظيري برخوردار بوده و در كنار آن از قيمت پاييني بهره مند مي باشد. به همين منظور انتخاب و اجراي اين محصول در محيط كاري يا ساختمان هاي مسكوني براي افرادي كه به دنبال هزينه هاي پايين و در عين حال ديوارپوش لاكچري هستند، ايده آل ترين گزينه به شمار مي رود.

شما مي توانيد براي خريد بهترين كفپوش ها و ديواركوب هاي لاكچري و شيك به وب سايت ايساتيس پلاس مراجعه كنيد. وب سايت ايساتيس پلاس يكي از بهترين و قابل اعتمادترين فروشگاه هاي عرضه كننده پاركت لمينت، ديوارپوش ماربل شيت و قرنيز مي باشد. 


برچسب: قرنيز،لمينت، ماربل شيت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۶:۲۴ توسط:نگين موضوع: نظرات (0)

آشنايي اجمالي با طراحي سايت فروشگاهي

​ طراحي سايت فروشگاهي چيست؟
براي طراحي سايت فروشگاهي لازم است از كجا شروع كنيم؟ در ادامه در نظر داريم توضيحات مطلوبي را براي راه اندازي يك سايت فروشگاهي ارائه دهيم. اگر به دنبال ايجاد يك كسب و كار آنلاين هستيد، طراحي يك سايت فروشگاهي مي تواند در درآمد زايي شما بسيار به صرفه باشد. براي اينكه بتوانيد از سايت فروشگاهي خود سود كافي به دست آوريد، لازم است برخي از فاكتورها را جدي بگيريد.

استقبال كاربران از خريد آنلاين و كسب و كارهاي اينترنتي سبب شده است كه روز به روز به تعداد فروشگاه هاي آنلاين افزوده شود. امروزه بدون داشتن يك سايت فروشگاهي نمي توان در بين رقباي خود به موفقيت دست يافت. بيل گيتس مي گويد در آينده ي نه چندان دور، دو نوع كسب و كار خواهيم داشت. كسب و كارهايي كه وجود ندارند و كسب و كارهايي كه آنلاين هستند. امروزه يكي از بهترين روش ها براي درآمدزايي، راه اندازي يك سايت فروشگاهي اينترنتي است.

انواع سايت فروشگاهي
سايت هاي فروشگاهي به دو دسته طبقه بندي مي شوند:

فروشگاه آنلاين كالاهاي فيزيكي
فروشگاه آنلاين كالاهاي غير فيزيكي
مراحل ساخت سايت فروشگاهي
مراحل ساخت و طراحي سايت فروشگاهي چگونه است؟ براي راه اندازي يك سايت فروشگاهي لازم است چه بايد و نبايدهايي را در نظر بگيريم؟ اقدامات راه اندازي يك سايت فروشگاهي را به افراد كاربلد بسپاريد تا بتوانيد از كيفيت نهايي آن راضي باشيد. از مهمترين مراحل طراحي سايت فروشگاهي مي توان موارد زير را نام برد:

مشخص كردن محصولات
مشخص كردن بازار هدف
اجرا
محتوا
اخذ نماد اعتماد الكترونيك
درگاه بانكي

هدف از ساخت سايت فروشگاهي چيست؟
سايت هاي فروشگاهي با اهداف مختلفي طراحي مي شوند كه مهمترين آنها كسب درآمد است. شما مي توانيد با داشتن يك سايت فروشگاهي، مشتريان جديد را به سوي خود جلب كنيد و امكان خريد آسان را در اختيار آنها قرار دهيد. توجه كنيد دست يابي به اين هدف چندان آسان نيست. در صورتي مي توانيد به كسب و كار خود از طريق يك سايت فروشگاهي رونق دهيد و به سود كافي دست يابيد كه يك سايت بهينه شده و مناسب داشته باشيد. بخش هاي مختلف سايت بايد به گونه اي طراحي شوند كه كاربران شما به راحتي به خدمات ارائه شده توسط شما دسترسي داشته باشند. بازاريابي از ديگر اهداف طراحي اين نوع از سايت ها در نظر گرفته مي شود. شما مي توانيد به راحتي محصولات و خدمات خود را در يك فروشگاهي معرفي كنيد.

 

مهمترين مزيت طراحي سايت فروشگاهي
راه اندازي يك سايت فروشگاهي چه مزاياي دارد؟ مهمترين مزيت اين نوع از سايت ها به صورت زير طبقه بندي مي شود:

عدم وجود محدوديت زماني و مكاني
امكان فروش بين المللي
نمايش محصولات پرفروش
شخصي سازي تجربه ي خريد
راحتي تشويق براي خريد از سايت
كارمندان مقرون به صرفه
توانايي مديريت و پردازش سفارش هاي زياد
امكان دسترسي به اطلاعات كاربران
توانايي انجام كارها با سرعت زياد
در صورتي مي توانيد از همه ي مزاياي ياد شده به خوبي بهره مند شويد كه يك سايت فروشگاهي بهينه و مطلوبي را طراحي كنيد. زمان آن رسيده است با ساخت سايت فروشگاهي، كسب و كار خود را رونق دهيد.

يك سايت فروشگاه اينترنتي موفق چه ويژگي هايي دارد؟
ارائه خدمات مناسب به مشتري
تنوع محصولات
ايمني
متقاعد كردن و راهنمايي
قيمت گذاري

هزينه ي راه اندازي سايت فروشگاهي چقدر است ؟
هزينه ي طراحي سايت فروشگاهي يك مقدار ثابت نيست و با توجه به پارامترهاي مختلف، متغير است. به طور كلي پارامترهاي زير در هزينه ساخت سايت فروشگاهي تاثير گذار است:

امكانات طراحي سايت
نوع CMS
اعتبار شركت ساخت سايت
ظاهر سايت
پشتيباني سايت
سئو سايت
به منظور اطلاع از هزينه ي راه اندازي فروشگاه آنلاين و سايت فروشگاهي مي توانيد هم اكنون با كارشناسان ما در تماس باشيد. همكاران ما متناسب با نياز و امكانات فروشگاه اينترنتي شما، اطلاعات لازم را در اختيار شما قرار خواهند داد. با سيماگر مي توانيد بهترين سايت فروشگاهي خود را راه اندازي كنيد. اعتماد شما، سرمايه ما است. 


برچسب: طراحي سايت فروشگاهي،طراحي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۴:۱۱ توسط:نگين موضوع: نظرات (0)

راهنماي خريد دستگاه تصفيه آب

​ تصفيه ي آب
بهترين دستگاه تصفيه آب را از كجا بخريم؟ يك دستگاه تصفيه ي آب لازم است چه ويژگي هايي داشته باشد؟ در ادامه، بعد از ارائه ي اطلاعات مفيد در اين باره، يك شركت معتبر را براي خريد دستگاه هاي تصفيه ي آب با كيفيت معرفي خواهيم كرد. با ما همراه باشيد.

 تصفيه ي آب به جداسازي  املاح مضر و حذف طعم و بوي نامطبوع اب اطلاق مي شود. آب لوله كشي شهري به ويژه در بسياري از شهرها، كيفيت پاييني دارد و مصرف اين آب براي طولاني مدت مي تواند به بيماري هاي مختلف منجر شود. عوامل مختلفي سبب آلودگي آب مي باشد. به همين دليل استفاده از دستگاه تصفيه آب در بسياري از مواقع امر ضروري است. براي خريد اين دستگاه با انتخاب مراكز معتبر، از كيفيت و كارايي آن مطمئن باشيد. هرگونه سهل انگاري براي خريد دستگاه تصفيه آب مي تواند هزينه ي پرداخت شده را به باد دهد.

آب ناسالم علل بروز بيماري هاي مختلف از جمله بيماري هاي كليوي، كبدي، قلبي، عروقي و ... مي باشد. از سوي ديگر سيستم تصفيه ي آب شهري قادر نيست همه ي املاح مضر آب را از بين ببرد. آب شهري با استفاده از كلر ضدعفوني مي شود. استفاده ي بيش از حد از كلر نيز خطرات خاص خود را دارد. به همين دليل تصفيه ي آب با دستگاه هاي تصفيه ي آب توانسته توجه بسياري را به سوي خود جلب كند.

دستگاه تصفيه آب
در بازار مي توانيد به ليست زيادي از انواع دستگاه تصفيه آب دسترسي داشته باشيد. ظرفيت، كارايي هر يك از اين دستگاه هاي متفاوت است و متناسب با همين امر هزينه ي متغيري از شما درخواست مي شود. هر يك از اين دستگاه ها با توجه به عملكرد خود و فيلترهايي كه در آنها تعبيه شده است، توانايي حدف برخي از آلودگي هاي آب را دارند. به همين دليل قبل از خريد دستگاه تصفيه آب لازم است متناسب با ناحيه اي كه در آن زندگي مي كنيد، دستگاه مناسبي را در اولويت قرار دهيد.

دستگاه تصفيه آب با استفاده از فيلترهاي گوناگون آلودگي هاي مختلف آب را از بين مي برند. استفاده از دستگاه تصفيه ي آب خانگي براي تصفيه ي آب آشاميدني بهترين گزينه است. توجه كنيد آب آشاميدني مناسب بايد داراي سختي ويژه و عناصر خاص باشد به همين دليل حذف مقدار بالايي از املاح آن مي تواند نتيجه ي معكوس داشته باشد. به همين دليل قبل از انتخاب يك دستگاه تصفيه آب حتما مشخصات آن را مطالعه كنيد و متناسب با شرايط موجود، سفارش دهيد.

 

مراحل تصفيه آب
تصفيه ي آب در مراحل مختلف انجام مي شود كه به صورت زير مي باشد: 

مراحل تصفيه آب
         مرحله اول
حذف كردن شن و ماسه و  همچنين گل و لاي
         مرحله دوم
حذف عنصر كلر از آب  
         مرحله سوم
حذف كلرامين و  همچنين محافظت از ممبران
        مرحله چهارم
كاهش ميزان سختي آب و البته حذف املاح ريز  
        مرحله پنجم
شيرين كننده آب  
        مرحله ششم
حفظ انواع  املاح معدني مفيد
        مرحله هفتم
كاهش ميزان اسيديته و همچنين افزايش فوايد آب قليايي
        مرحله هشتم
افزايش ميزان سطح اكسيژن و  البته حذف باكتري هاي مضر آب
       مرحله هشتم
اشعه ماورا بنفش براي تصفيه آب چاه
 

در هر مرحله از فيلتر هاي مناسبي استفاده مي شود. براي اينكه تصفيه ي آب به خوبي انجام شود، لازم است فرايند تعويض فيلترها به موقع انجام شود. تنها عاملي كه در خريد يك دستگاه تصفيه آب موثر است، منبع آب موجود و ميزان آلودگي هاي آن است. نوع سيستم فيلتراسيون نيز در كيفيت آب تصفيه شده موثر است.

خريد دستگاه تصفيه آب
براي خريد دستگاه تصفيه آب تاكيد ما آن است مراكز معتبر را در اولويت قرار دهيد.  شركت آبگونه انواع مختلف از دستگاه هاي تصفيه آب را در ليست فروش خود قرار داده و فروش آنلاين آنها را براي شما فعال كرده است. همين اكنون مي توانيد ثبت سفارش خود را تكميل كنيد. در صورت داشتن هرگونه سوال براي خريد انواع دستگاه هاي تصفيه آب تردد نكنيد با شماره هاي درج شده در سايت آبگونه در تماس باشيد. شركت آبگونه براي فروش همه ي محصولات خود گارانتي لازم را در اختيار شما قرار داده است. از خريد دستگاه تصفيه آب از شركت آبگونه، رضايت كامل خواهيد داشت. 

 

 



برچسب: دستگاه تصفيه آب، تصفيه آب،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۱:۲۶ توسط:نگين موضوع: نظرات (0)

تميز كردن ماشين لباسشويي و يخچال فريزر

​دلايل اصلي تميز كردن ماشين لباسشويي و يخچال فريزر از نظر شركت اس پي يار
باقي مانده صابون، مواد معدني و مواد شيميايي موجود در مواد شوينده شما مي توانند در داخل ماشين لباسشويي شما قفل شوند و يك لايه نازك ايجاد كنند كه باكتري ها را به دام مي اندازد. اين باكتري‌ها مي‌توانند مكانيسم‌هاي دروني را مسدود كنند، بنابراين آب شما به اين اندازه گرم نمي‌شود و مواد شوينده‌تان آنقدر قوي نخواهد بود. همچنين ماشين هاي لباسشويي از نظر طراحي داراي محيط هاي گرم و مرطوب هستند. اين مي‌تواند به بستري براي رشد و گسترش باكتري‌ها تبديل شود.اين لايه از مواد شوينده ماندگار ذرات بو را نيز به دام مي اندازد، بنابراين ممكن است ماشين لباسشويي شما شروع به ايجاد بوي بد كند. اگر به اندازه كافي بد شود، ممكن است اين بو روي لباس شما پخش شود.به اين ترتيب، محافظت از لباس و خانواده به معناي تميز و تازه نگه داشتن لباسشويي است.

​​​​​​​

هر چند وقت يكبار ماشين لباسشويي خود را تميز كنيد؟

اگر واشر سفيد را ببينيد ميتوانيد به راحتي  متوجه رگه هاي تيره در لبه  آن خواهيد شد كه آنها ميكروب هستند.

چگونه ماشين لباسشويي خود را تميز كنيم؟

بنابراين، ما به دنبال يافتن بهترين راه براي تميز كردن ماشين لباسشويي هستيم كه سازگار با محيط زيست و مقرون به صرفه باشد تا دچار تعمير لباسشويي نشود. در حالي كه سفيد كننده اغلب به عنوان يك روش معمول براي تميز كردن ماشين لباسشويي استفاده مي شود، سمي، بدبو است و مي تواند سيستم هاي سپتيك را مسدود كند. ما مي خواستيم چيزي طبيعي براي دستگاه شما و خانواده شما پيدا كنيم.(سركه سفيد)

سركه سفيد ضدعفوني و ضدعفوني مي كند و اسيديته آن به دفع مواد باقي مانده كمك مي كند. به علاوه، همانطور كه سركه تخليه مي شود، مي تواند داخل لوله هاي شما را نيز تميز كند! سركه سفيد همچنين خاصيت خوشبو كنندگي دارد، بنابراين بوي بد حوضچه و سيستم سپتيك شما را از بين مي برد.

جوش شيرين طراوت بيشتري را اضافه مي كند! مي تواند باقي مانده صابون را "لايه برداري" كند و بوها را خنثي كند. جوش شيرين شريك جرم سركه سفيد است.

در ادامه به نحوه تميز كردن لودر بالا، لودر جلو و چند ترفند براي تميز كردن بيرون و حوضچه هاي مواد شوينده ماشين ها مي پردازيم.

شركت اس.پي يار با بيش از ۱۵ سال تجربه و سابقه درخشان در زمينه تعميرات لوازم خانگي، تعمير يخچال ، تعمير لباسشويي الجي و تعمير لباسشويي سامسونگ و تعمير يخچال الجي و ...  در راستاي خدمت به همشهريان عزيز در كنار شماست.

تميز كردن تاپ لودر:

مرحله 1: ماشين لباسشويي خود را طوري تنظيم كنيد كه در داغ ترين حالت براي بيشترين بار كار كند. شما آب را بدون لباس يا مواد شوينده جاري خواهيد كرد.

مرحله 2: 3 فنجان سركه سفيد را به لگن اضافه كنيد. دستگاه را روشن كنيد و اجازه دهيد پر از آب شود. همانطور كه پر مي شود، آب با سركه مخلوط مي شود.

مرحله 3: هنگامي كه دستگاه پر شد، اجازه دهيد 1-2 دقيقه آن را هم بزنيد. سپس دستگاه را متوقف كنيد.

مرحله 4: ½ فنجان جوش شيرين را به آن اضافه كنيد. دوباره دستگاه را به مدت 1-2 دقيقه روشن كنيد. دستگاه را متوقف كنيد.

مرحله 5: اجازه دهيد مخلوط آب، سركه سفيد و جوش شيرين به مدت 1 تا 2 ساعت در ظرفشويي بماند—ماشين را روشن نكنيد.

مرحله 6: بعد از 1 تا 2 ساعت ماشين لباسشويي را دوباره روشن كنيد. اجازه دهيد چرخه تمام شود و آب را تخليه كنيد.

مرحله 7: پس از اتمام اولين چرخه، بالاي لگن را با يك اسفنج پاك كنيد. آب تا بالا پر نمي شود، بنابراين حلقه كف زير لبه نياز به توجه بيشتري دارد. آن را با مخلوطي از آب و سركه سفيد پاك كنيد.

مرحله 8: يك چرخه ديگر آب گرم ساده اجرا كنيد. سركه يا جوش شيرين اضافه نكنيد. اين همه چيز را آبكشي مي كند و باكتري هايي را كه در چرخه قبلي شل شده اند از بين مي برد.

مرحله 9: داخل لگن را با يك پارچه تميز پاك كنيد .

تميز كردن لودر جلو:

مرحله 1: اطراف لايه لاستيكي جلوي واشر (معروف به واشر) را تميز كنيد. اين ناحيه معمولاً پر از مو مي شود. محل را با مخلوط سركه و آب اسپري كنيد. مقداري جوش شيرين روي پارچه يا اسفنج بپاشيد و بماليد، بماليد، بماليد.

مرحله 2: ½ فنجان جوش شيرين را در لگن دستگاه بپاشيد.

مرحله 3: 3 فنجان سركه سفيد را به لگن اضافه كنيد. 

مرحله 4: دستگاه خود را در داغ ترين تنظيم براي بيشترين بار (يا طولاني ترين زمان) اجرا كنيد.

مرحله 5: هنگامي كه اولين چرخه انجام شد، يك چرخه ديگر از آب معمولي را اجرا كنيد تا باكتري ها از بين بروند و دستگاه را بشوييد.

مرحله 6: داخل درام را با يك پارچه تميز پاك كنيد.

داخل ماشين لباسشويي شما بايد صاف باشد و بوي تازگي داشته باشد!

تميز كردن بيرون:

از قسمت بالايي و دستگاه هاي پخش كننده مواد شوينده غافل نشويد! اغلب، مردم لباس‌هاي تميز خود را روي ماشين لباس‌شويي خود قرار مي‌دهند – شما نمي‌خواهيد لباس‌هاي تازه تميز شده را روي يك پركننده باكتري قرار دهيد.

سطح! علاوه بر اين، مخزن‌هاي مواد شوينده ممكن است مسدود، چسبناك و كثيف شوند و باعث مي‌شوند كه مواد شوينده شما پر از ميكروب و باكتري شود!

يك پارچه كهنه را در مخلوطي از 2 قسمت آب و 1 قسمت سركه سفيد (2 فنجان آب، 1 فنجان سركه سفيد) آغشته كنيد. قسمت بالاي ماشين لباسشويي، دستگيره ها، درها  را پاك كنيد. اگر مكان‌هايي وجود دارد كه دسترسي به آن‌ها سخت است، از يك مسواك قديمي براي  تميز كردن شكاف‌ها استفاده كنيد.

وقتي تميز كردن ماشين لباسشويي خود را تمام كرديد، وقت آن است كه به سمت خشك كن برويد!

بهترين بخش در مورد تميز كردن اين ماشين لباسشويي؟ بدون نياز به شستشوي شديد يا مواد شيميايي! شما فقط سركه سفيد را در آن بريزيد و بگذاريد بماند!، يك راه ساده براي تميز كردن ماشين لباسشويي و لباس داريد! ما تضمين مي كنيم كه بعد از تميز كردن ماشين لباسشويي، از اينكه كل اتاق لباسشويي شما چه حس و بوي تازگي خواهد داشت، شوكه خواهيد شد.


برچسب: تميز كردن ماشين لباسشويي،تميز كردن يخچال فريزر،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۴۸:۳۸ توسط:نگين موضوع: نظرات (0)